2009...

året är 2009 och det har verkligen ingen bra start på det här året..
Folk skiljer sig på jobbet, nära och kära blir sjuka.. och har redan dött.... =(

det är fortf. för tidigt för att prata om vilka och om vad det är för sjuka.. vissa vet om det redan, det märks snart ändå..
Jag håller mina tummar för båda er, ni står mig hjärte nära och jag skulel inte bli samma person utan er..
Kom igen nu, kan det bli värre??!!

jag vill bara skriva av mig.. men jag vill inte än.. det är förtidigt..
av respekt till dom som är sjuka oxå..

men snälla gud som finns där uppe, vad vill du med allt det här?! räcker det inte med allt som hände förra året?!?

från det ena till det andra iallafall..
Jag och Emilia har haft mysigt idag, vi har lekt och pysslat hela dagen.
När niclas kom hem så åkte vi till ica maxi och skule köpa bröd, mjölk och kolla vad blommor och gardiner kostade...
men det slutade med att vi köpte bröd, mjölk, glass, allt man har till att göra egen pizza, blomjord, blomma ( vart en palm ) sen var det en massa andra små saker.. men vi skulle kankse bränna max 100 kr egentligen och slutade på 540 kr haha

men vi hittade inga gardiner, ska se om det finns några i helgen, på IKEA tänkte jag.. vi får se..

men nu ska jag ut coh ta en smoke sen borsta tänderna, smörja magen och sova = )

natti natt!!!

Kommentarer
Postat av: anneli och embla

vad är de som hänt gumman??:(

2009-02-22 @ 09:42:18
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback