helgen som har vare och helgen som komma skall

ja då har det varit helg..

I fredas så var jag över till becca, skulle va där 1 timme hehe men kom hem vid 1..

men det var mysigt att va där och prata lite!

Sen i går så var vi förbi nisse och camilla som ska ha barn om en månad.

Jag saknar verkligen ekilstuna märkte jag när vi körde igenom där.

Men jag får ju åka dit på lördag och träffa alla!


Jag e så laddad!!

Jag, Linda, Nikolina, Emma, Andy, Kimmo, Pierre och Chrille e vi som har bokat hittills = ) några till som vi ska möta upp där sen.. hehe

Det var fler som skulle med men dom banga för dom ska till gbg istället!!! dumbomar!!!!

Men vi kommer röja stan ändå!

Först ska vi på för ferre hos Linda. Äta tacos och supa och sjunga!

Sen ska vi till etuna och för ferra vidare sen blir det Lotus!

Ja vem vet kanske slänger på en efter ferre oxå, man måste ju passa på medans man kan :P

Det e ju inte ofta man går ut i etuna längre lixom :P

eller ut över huvudtaget:P och mer kommer det inte heller blir, jag ska ut med jobbet veckan efter dock.. men sen e inget mer planerat innan riddardagarna i mankan.

Man måste ju spara stålar till tuttarna :P

Nu äre beck, och det tar ju ett tag att skriva samidigt som att kolla på den hahahahahahhaahhaahhaahahahahahah


Den här veckan som kommer jobbar jag sent alla dagar förutom onsdag, visst pengarna är bra men man vill ju inte jobba till halv sju varje dag lixom och sen inte träffa emilia nått i helgen.. kommer kännas as tomt för mig.

Får väl bära in henne hos mig, eller att jag lägger mig hos henne på natten :P


Jag var så taggad för lördag med att gå ut med mina tjejor!

men så ringer CG och säger att niclas ska ut på fredan med honom i södertälje.. ja alla vet vi hur niclas blir när man är bakis..

Jag kommer inte kunna slappna av på lördag när jag åker till linda.. han kommer ju soman ifrån henne!!!

Nej så jag kankse inte ska åka så tidigt som planerat... man vill ju kunna slappna av och veta att han e vaken lixom..

jag sa åt han idag att då får han byta ställe på grinden eftersom att köket inte är så barnsäkert eller att hn sover ut hos CG innan han kommer hem..

ja nej men vi får se, det e ju klart att han ska få gå ut och festa, han gör ju inte det så ofta men var han tvungen att välja min helg.... :(


nej nu kan jag inte konsentrera mig på filmen, jag kör upp lite bilder från mobilen så hörs vi imorn elle rnått!


puss och hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback