hittade en rolig grej, kopiera och fyll i själv =)

hittade denna hos anneli =)

Vad heter ni?

Caroline och Niclas

Hur träffades ni?

genom en vän för 8 år sen


Hur länge har ni varit tillsammans?

7 år

Bor ni ihop?

ja


Har ni barn?

ja, Emilia


Har båda körkort?

ja


Kommer du ihåg er första kyss?

Absolut!!


Vem sa "jag älskar dig" först?
Han

Vem är äldst?
han

Vilka stjärntecken är ni?

Jag är Lejon, Han är skorpion


Vem är längst?

Han!!


Vem sjunger bäst?

hahaha  han

Håller ni varandra i handen på stan?

ibland

Vad har ni gemensamt?

ja i princip allt! :) vi lever ju ihop. ( ändrar inte annelis svar, klockrent jue )


Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

japp


Blev du kär vid första ögonkastet?

Ja men jag var ilag med hans barndomsvän då


Har ni nån speciell låt!

japp

Har ni stora framtidsplaner?

jodå de har vi, vad det är säger jag inte


Har ni gråtit i varandras armar?

jaa många gånger, både glädje o sorg..


Har ni varit utomlands tillsammans?

Ja, Mallis

Vilket är ert bästa minne?

finns så många

Vem lagar bäst mat?

bådq två, men jag gillar ju min mat mer så jag måste säga att JAG lagar bäst :P

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

efter emilias läggning vid 19-20 så är dety mest tvn, datan eller solariet som gäller :P

Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja, Oftast!


Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

långt och långt.... 7 mil?? Men han hade ju landställe nära mig =)


Blir du lätt svartsjuk?

nej inte alls, kan bli irriterad av frustration av att människor inte kan respektera bara, men jag vet ju att det är ju hos mig han lägger huve på kudden breve =)

Brukar ni bråka?
Vem gör inte det???

Kommentarer
Postat av: Sizz

Nu är jag klar med din design. Hoppas du blev nöjd.

2009-02-16 @ 19:26:44
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback