kvällen :P

I veckan har jag jobbat hela veckan, jag tog extra pass bara för att veckan skulle gå fort, och det kan jag lova att det har veckan gjort oxå!


Emilia är magsjuk och niclas är tok förkyld..

Men ikväll så ska jag ut med nikolina ( som just nu ligger med migrän,, hon har gjort det hela natten ) linda och madde =)


pratade med mirro igår om hon vill emd och hon skulle försöka fixa barnis och följa med =)


det värsta med att ha planerat utgången så himla länge och ju att man förväntar sig så mycket och det blir inte alls som man förväntar sig =/

Men vi får se ikväll, jag och linda har ALLTID kul när vi går ut oavsett vad vi gör ;P


Jag ska snart åka till ica och handla lite, sen till apoteket och köpa hostmedecin till emilia och sen så invänta nikolina, så man kan åka till bolaget, blir lite tungt om man skulle bära allt själv :P

Nej men fan om man skulle göra sig iordning!

Vi hörs efter helgen förhoppningsvis med en massa roliga kort oxå = )


pussen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback