skön dag

I dag så vaknade vi halv åtta och vi bestämmde oss för at emilia skulle va hemma med mig i dag och ha en myyys dag =)
Jag trodde igår att hon hade fått nesselutslag så vi skulle till vårdcentralen i dag, men nu när vi vaknade så klädder jag av henen för att kolla om det var nått i dag eller om det var värre..
men så var det borta. =/
Det e ju bra visst, men jag undrar nog vad det var i går...

Ja men så i dag så ska vi vara lediga både hon och jag = )

På lördag ska vi åka till nisse och hälsa på han och hans tjej som snart ska ha bebis =)

Vi pratade imorse jag och niclas, om vi ska ha fler barn eller inte.. niclas känner ingen press på att skaffa en till, han vill ha en till unge när han känner att "nu e jag redo och sugen på en till"
han vill inte skaffa en till enbart för att ha ett syskon till emilia.
Vi har sett på folk som har fler än en unge och deras förhållande har inte varit det bästa, och dom har själva sagt att efter andra barnet så förstör det mer än vad man tror. så man ska verkligen veta vad man går in i och vara förberedd för en ännu värre prövning än vad som var med första barnet.
Jag har delade meningar med vad jag känner om jag vill ha fler eller inte..
Vissa dagar e det ju självklart för mig att skaffa en till, man saknar det där lilla mysiga med en till bebis..
men vissa dagar känner jag bara nej jag vill inte ha fler för jag komemr missa så mycket med emilia, hon är solskenet i mitt liv och jag vill inte missa något med henne.
då finns det människor som säger till oss att vi kan ju skaffa när hon blir äldre, men då får ju inte hon samma kontakt med sitt syskon, hon kommer ju inte ha nytta av det..
ne antingen kommer vi nog skaffa nästa rätt tätt, eller så blir det nog inge mer barn..

haha sen så står man där och får en sladdis :P
Nej jag vet inte vad jag vill..........
vi får se vart framtiden säger..

I dag iallafall så ska vi bara mysa emilia och jag, tänkte gå till nån lekpark och leka lite, jag jobbar sent imorn så jag kommer inte se mycket av henne imorn..

Sen måste jag ringa och boka om min konsultationstid för brösten, jag var tvungen att jobba den dan =/
Jag som såg fram emot det så himla mycket!
ja nej men vi får se hur det blir med nästa tid som jag kan boka då, för vi har inte fått nytt schema.. bara fram till vecka 10..
ne nu så vill emilia inte kolla på bolli mera, vi ska göra frukost och sen se vad vi ska hitta på i dag = )

ha det nice!!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback